O NAMA
Ko je Naš upravnik?
Naš upravnik je registrovana i specijalizovana firma za upravljanje i održavanje stambenih zgrada. Mi smo jedna od prvih firmi sa licenciranim profesionalnim upravnicima Visokog obrazovanja ekonomske struke koja pruža celovitu uslugu shodno odredbama Zakona o stanovanju i održavanju stambenih zgrada. Imamo organizovanu mrežu odabranih saradnika koja obuhvata firme za održavanje, građevinske i komunalne firme, banke, osiguravajuća društva, a po potrebi, za pravne poslove, koristimo usluge odabrane advokatske kancelarije. Pružanje svih navedenih usluga moguće je organizovati putem naše firme ili jedne od firmi sa kojima sarađujemo.
Kao licencirani profesionalni upravnici imamo na upravljanju različite stambene zgrade na području grada Niša i Aleksinca. Vlasnike stanova smatramo partnerima, prilagođavamo se njihovim potrebama i nastojimo da rešenje nastalog problema bude prihvatljivo za sve.
Naš cilj
Život u stambenoj zgradi može biti ugodan, ali isto tako može postati noćna mora. Da se ne bi dogodilo ovo drugo, o njoj neko mora voditi brigu. Zakonodavac je propisao da to mora biti upravnik ili profesionalni upravnik, a vaša je odluka, ali i odgovornost, kome ćete ukazati poverenje.
Samim izborom profesionalnog upravnika, ne znači da prestaje svaka obaveza i odgovornost svakog pojedinačnog vlasnika o aktivnom odlučivanju. Naprotiv, za aktivnosti koje se ili će se sprovoditi u nekom vremenskom periodu (tu se prvenstveno misli na radove koji podrazumevaju finansijska ulaganja ) potrebna je saglasnost većine.
I ne zaboravite – vi ste vlasnici stanova, suvlasnici zajedničkih delova, a mi smo upravnici po meri stanara. Zajedno možemo postići da život u zgradi bude ugodan.
Misija
Naša kompanija postavlja visoke standarde prema klijentima, kvalitetnu automatsku obradu podataka i niže troškove plaćanja.
Razvoj firme Naš upravnik planiran je sa ograničenim brojem ugovorenih objekata po upravniku u cilju pružanja posebno kvalitetne usluge i stalnog kontakta zaposlenih sa klijentima – vlasnicima posebnih delova. Ovakvim, personalizovanim pristupom, naglašena je naša spremnost da svakodnevno udovoljimo sve većim potrebama i zahtevima klijenata. Takođe, iskustvo je pokazalo da transparentno prikazani troškovi u finansijskim izveštajima koji su dostupni svim vlasnicima pružaju sigurnost da upravo nama poklonite svoje poverenje u stručnom upravljanju vaše zgrade.
Nudimo vam
- Uslugu upravljanja i održavanja stambene zajednice
- Registrovanje stambene zajednice
- Otvaranje i vođenje tekućeg računa
- Podnošenje izveštaja o prihodima i rashodima kao i planiranim i ostvarenim ciljevima 2 puta godisnje
- Osnivanje fonda zgrade shodno zakonu o stanovanju i održavanju zgrada
- Vodjenje knjigovodstva stambene zgrade
- Dostupnost za hitne intervencije 00-24